Monday 8 July 2013

Direction: Berlin


"Podróżować to żyć"
"To travel means to live"





Kochani!

"Bauerkowa" ma już tydzień! Mamy 5 obserwatorów, a bloga wyświetlono 341 razy. Może nie jest to zawrotna suma, ale dla mnie znaczy bardzo dużo. Dziękuję! ;)

Tak jak wspomniałam w poprzednim poście, dzisiaj napiszę Wam trochę o mojej wycieczce szkolnej, która miała miejsce w dniach 22-24 maja. 

________________________________________________

My dears!

'Bauerkowa' is one week old! We have 5 followers and my blog was seen 341 times. Maybe it isn't much but it is important to me. Thank you all! :)

As I promised, today I'm going to write about my school trip, which was held on 22nd-24th May.




Zbiórkę mieliśmy w środę, 22 maja, o 2 w nocy! Jechaliśmy przez całą noc, ale nikt nie spał ;)

W Berlinie zobaczyliśmy Mur Berliński, Bramę Brandenburską, Muzeum Pergamońskie, Stadion Olimpijski (tylko z zewnątrz) i Reichstag. Niestety pogoda nie dopisała, bo przez kilka godzin padało.

_________________________________________________

Our trip set off on Wednesday, 22 May, at 2 a.m.!!! We drove all night but no one slept at all. 

In Berlin we saw The Berlin Wall, brandenburg Gate, Pergamon Museum, Olimpic Stadium (only from the outside) and Reichstag. To our sadness, it was raining.




Kolejnego dnia zwiedziliśmy Poczdam. Tym razem pogoda spisała się na medal, bo było cieplutko i świecilo Słońce :D Byłam zachwycona architekturą tego miejsca i gorąco polecam je tym, którzy kochają zwiedzać.

______________________________________________

On the next day, we went to Potsdam. It was warm and sunny :) I was amazed with the architecture of that place and reccomend it to everyone who loves sight-seeing. 




Po południu udaliśmy się na Tropikalną Wyspę. Ja jako jedna z niewielu nie bylam zbyt entuzjastycznie nastawiona. I może było nawet lepiej niż przypuszczałam, nie mniej jednak to miejsce mnie rozczarowało. Z opowieści znajomych wywnioskowałam, jest to ogromny kompleks basenów i innych atrakcji. Chyba na zbyt wiele liczyłam, bo miałam wrażenie, że ta wyspa jest bardzo mała. Spodziewałam się też większej ilości atrakcji :(

Z drugiej strony mojej klasie bardzo się podobało, więc to tylko moja opinia :)

Wieczorem udaliśmy się w drogę powrotną, podczas której znowu niewiele osób spało (głównie nauczycielki) :D

________________________________________________


In the afternoon we visited Tropical Island. I was one of very few people who weren't really enthusiastic about it. It turned to be better than I had expected but in spite of that the place disapointed me. It is said to be a huge complex of swimming pools and other atractions when in my opinion it was small! :C

On the other hand, my classmates loved it so it's only my opinion :)

In the evening we started the way home and anyone didn't sleep, too (except from our teachers) :D



A poniżej zdjęcia  zrobione spontanicznie w autokarze (w drodze powrotnej) :)

______________________________________________

Now you can see some photos taken by accident in the coach while coming back home C:






A Wy byliście w Niemczech/na Tropikalnej Wyspie? Jakie są wasze wrażenia? 
Odpowiadajcie w komentarzach :)

_______________________________________________

Have you ever been to Germany/to Tropical Island? How do you feel about those places?
Please let me know in the comments :)






dni do podróży mojego życia...

days for the trip of my life...

26 comments:

  1. Ja cię nominowałam do L.B.A :))
    Wiecej info u mnie : http://natalijafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej, dziękuję bardzo :))

      Delete
    2. Jak wypiszesz na swojej stronie te blogi ktore nominujesz to potem im piszesz w komentarzu że ich nominowalas :))

      Delete
  2. ciekawie tu:)tez jestem nowa ,od 3 dni tu jestem :)
    obserwujemy sie ?
    vejra.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa :D
      Ok, nie ma sprawy ;)

      Delete
  3. No.. ja też chcę taką fajną wycieczkę!

    http://xcvzbv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. That's great!nice pictures! Pls post more! Shall we follow each other? i love comment and browse blogs i followed!
    XOXO
    Poppy:
    http://me-poppy.blogspot.com
    Pls leave a message if u follow me , i will follow back soon~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks sweetie, I already follow you ;*
      xoxo

      Delete
  5. dziekuje za odwiedziny :* ja juz obserwuje :)
    vejra.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Dziękuję za odwiedzenie bloga <3
    Obserwuję, bardzo ciekawie piszesz *-*

    paulinowe-diy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej, dziękuję bardzo :)
      a już się bałam, że nikt nie czyta tych moich wypocin haha :D

      Delete
  7. No cóz zobaczymy ajk sobie dalej poradzisz POWODZENIA !
    Ja nie byłam haha ;3
    Pisałaś że zaobserwowałąś ,a ja nie widzę Ci wśród obserwatorów ;(


    www.kaarina-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej, to pewnie jakiś błąd się wkradł, lecę go naprawić ;)

      Delete
  8. Bardzo fajny blog :)

    Obserwuję ;D

    ReplyDelete
  9. Widzę że fajna wycieczka :D
    Zazdroszczę, też chciałam bym jechać o 2 w nocy ;)
    Zdjęcia są bardzo fajne .!
    OBSERWUJĘ
    + zapraszam do siebie
    http://jbrazem.blogspot.com/2013/07/rozdzia-ii.html
    ( zależy mi na skomentowaniu 2 rozdziału )

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia , Fajnie że ci się podobało:) Obserwuję i liczę na rewanż:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/heres-to-never-growing-up.html

    ReplyDelete
  11. to musiało być całkiem ale to całkiem fajnie :D
    + obserwuję ;)

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews